Четвер, 17.08.2017, 13:24
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Учитель

Тестування як форма контролю
[ Викачати з сервера (34.5Kb) ] 02.12.2015, 17:04

Тестування як форма контролю за рівнем навчальних досягнень учнів

Перевагою тестування є те, що вчителі мають змогу отримати точнішу й об’єктивнішу інформацію про рівень засвоєння учнями знань. Під час складання чи добору тестових завдань учителі повинні керуватися низкою вимог. Тестові завдання мають відповідати таким характеристикам ефективності контролювання, як об’єктивність, надійність і валідність. Зокрема, варто під час складання тестових завдань використовувати класифікацію рівнів пізнавальних процесів, де визначено декілька пізнавальних категорій, які зазвичай вимірюють під час тестування: знання, розуміння, застосування, аналіз, синтез, оцінювання.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Тестування
Як психологічно підготуватися до тестування

Класифікація рівнів пізнавальних процесів
(за Бенджаміном Блумом)

Пізнавальний рівень (категорія) Пізнавальний процес (інтелектуальні вміння) Ключові слова для використання в тестових завданнях
Знання Розпізнавання фактів, термінів, умов, понять, визначень, принципів Визначте; перерахуйте; ідентифікуйте; назвіть; хто? коли?; де?; який?
Розуміння Пояснення, інтерпретація вивченого матеріалу Поясніть; передбачте; виведіть; перетворіть; обчисліть; перекажіть
Застосування Використання понять або принципів під час розв’язання задачі (проблеми) у типових і конкретних ситуаціях Застосуйте; розв’яжіть; використайте; змініть; продемонструйте; обчисліть
Аналіз Деструктурування системи на складові для виявлення співвідношень та ієрархії, організація зв’язків між ними Диференціюйте; порівняйте; відрізніть від ___; поєднайте з ___; чому ___ спрацьовує?
Синтез Створення зі складових (елементів) нового, оригінального Спроектуйте; сконструюйте; сформулюйте; уявіть; створіть; замініть так, щоб ___
Оцінювання Формулювання судження, яке ґрунтується на заздалегідь визначених критеріях Спроектуйте; конструюйте; розробіть; уявіть; створіть;
змініть так, щоб ___; що було б ліпше?; оцініть; з’ясуйте

Категорія: Учитель | Додав: Nicolaj | Теги: Тестування
Переглядів: 247 | Завантажень: 9 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017