Субота, 25.03.2017, 05:56
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Уроки » 1-4 класи

Оцінювання шкільної мотивації (за Н. Г. Лускановою)
[ Викачати з сервера (58.5Kb) ] 31.10.2016, 21:35
ДІАГНОСТИКА ШКІЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ
УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації
(за Н. Г. Лускановою)

Для того щоб грамотно організувати процес мотивації учнів початкової школи й управляти ним, необхідно діагностувати навчальну мотивацію учнів за допомогою анкетування, у результаті якого визначають рівні мотивації за високим, середнім, низьким діапазонами.

1. Чи подобається тобі в школі?

  • Не дуже;
  • подобається;
  • не подобається.

2. Зранку, коли ти прокидаєшся, то завжди охоче йдеш до школи чи часто хочеш залишитися вдома?

  • Частіше хочу залишитися вдома;
  • по-різному;
  • іду охоче.

3. Якби вчитель повідомив, що завтра до школи не обов’язково приходити всім учням, що за бажанням можна залишитися вдома, ти пішов би до школи чи залишився б удома?

  • Не знаю;
  • залишився б удома;
  • пішов би до школи.

4. Чи подобається тобі, коли у вас скасовують які-небудь уроки?

  • Не подобається;
  • по-різному;
  • подобається.

5. Чи хотів би ти, щоб не задавали домашніх завдань?

  • Хотів би;
  • не хотів би;
  • не знаю.

6. Чи хотів би ти, щоб у школі залишилися одні перерви?

  • Не знаю;
  • не хотів би;
  • хотів би.

7. Чи часто ти розповідаєш батькам про школу?

  • Часто;
  • іноді;
  • не розповідаю.

8. Чи хотів би ти мати менш суворого вчителя?

  • Напевно не знаю;
  • хотів би;
  • не хотів би.

9. Чи багато у тебе в класі друзів?

  • Мало;
  • багато;
  • немає друзів.

10. Чи подобаються тобі твої однокласники?

  • Подобаються;
  • не дуже;
  • не подобаються.

Ключ

Кількість балів за певний варіант відповіді на запитання анкети.

запитання
Бали за відповідь «а» Бали за відповідь «б» Бали за відповідь «в»
1 1 3 0
2 0 1 3
3 1 0 3
4 3 1 0
5 0 3 1
6 1 3 0
7 3 1 0
8 1 0 3
9 1 3 0
10 3 1 0

Підсумуйте кількість отриманих балів.

Перший рівень. 25-30 балів — високий рівень шкільної мотивації, навчальної активності.

Такі діти мають пізнавальний мотив, прагнуть найуспішніше виконувати вимоги, що висуває школа. Учні чітко дотримуються всіх указівок учителя, сумлінні й відповідальні, засмучуються через незадовільні оцінки. У малюнках на шкільну тематику вони зображують учителя біля дошки, процес уроку, навчальний матеріал та ін.

Другий рівень. 20-24 бали — гарна шкільна мотивація.

Подібні показники має більшість учнів початкових класів, які успішно можуть упоратися з навчальною діяльністю. У малюнках на шкільну тематику вони також зображують навчальні ситуації, а відповідаючи на запитання, виявляють меншу залежність від суворих вимог і норм. Подібний рівень мотивації є середньою нормою.

Третій рівень. 15-19 балів — позитивне ставлення до школи, але школа цікавить таких дітей здебільшого позаурочною діяльністю.

Такі діти досить добре почуваються в школі, однак відвідують її переважно заради спілкування з друзями та вчителями. Їм подобається почуватися учнями, мати гарний портфель (рюкзак), ручки, зошити. Пізнавальні мотиви в таких дітей сформовані меншою мірою, тому навчальний процес їх цікавить недостатньо. У малюнках на шкільну тематику такі учні зображують зазвичай не навчальні, а позаурочні ситуації.

Четвертий рівень. 10-14 балів — низька шкільна мотивація.

Ці діти відвідують школу неохоче, пропускають заняття. На уроках часто займаються сторонніми справами, граються, бешкетують. Зазнають серйозних труднощів у навчальній діяльності. Нестійко адаптуються до школи. У малюнках на шкільну тематику такі діти зображують ігрові сюжети, хоча побічно пов’язують їх зі школою.

П’ятий рівень. Менше ніж 10 балів — негативне ставлення до школи, шкільна дезадаптація.

Такі діти зазнають серйозних труднощів у навчанні: вони не здатні впоратися з навчальною діяльністю, мають проблеми у спілкуванні з однокласниками, у взаєминах з учителем. Вони досить часто сприймають школу як вороже середовище, перебування в якому є для них нестерпним. Маленькі діти (5-6 років) часто плачуть, просяться додому. Також такі учні можуть поводитися агресивно, відмовлятися від виконання завдань, дотримання певних норм і правил. Часто такі школярі страждають на нервово-психічні порушення. Малюнки таких дітей зазвичай не відповідають запропонованій шкільній тематиці, а відбивають індивідуальні пристрасті дитини.


Категорія: 1-4 класи | Додав: Nicolaj
Переглядів: 117 | Завантажень: 7 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017