Понеділок, 17.06.2019, 17:27
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 24
Гостей: 24
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Уроки » 1-4 класи

Школа першокласника
[ Викачати з сервера (158.0 Kb) ] 17.05.2019, 14:18
ШКОЛА
ПЕРШОКЛАСНИКА

Автор: Л.П. Павленко

Зміст навчального матеріалу

День Назва дня Зміст
1 Знайомство • Лист першокласникові

• Гра «Збираюся до школи»

• Віршики до свята. Читання оповідання В. Голявкіна «Як я боявся»
2 Святковий • Перший урок у школі

• Про мене. Секрети для вчителя. Вивчення особистості учня

3 Про мене самого • Самооцінка. Тестування у формі гри «Сходинки рахуємо»

• Знайомство з сім’єю учня. Тест «Малюнок сім’ї»

4 Я уважний і старанний учень • Спостереження за посидючістю, працьовитістю, охайністю учня

• Гра «Равлик»

• Тест «Яблучко»

• Становлення шкільної мотивації, налаштування на роботу
5 Сонячний • Самооцінка. Введення учня у колектив однокласників

• Гра-тест «Сонечко». Складання мініатюри-самопрезентації

• Аналіз становлення шкільної мотивації. Позиція учня в сім’ї
6 Школа розумних кошенят • Знайомство з Мурчиком і Кицюнею Лялею. Мотивація шкільного навчання.

• Бесіда «Як день пройшов».

7 День корисних порад • Правила поведінки учня. Гра «Можна — не можна»

• Аналіз досягнень. Формування навчальної мотивації Складання розповіді «Я — першокласник!» (за опорою). Гра «Таємне послання»

8 Щасливий • Формування позитивного настрою на спілкування і шкільне навчання

• Саморегуляція. Казка «Подарунки Лялі»

• Сімейна сторінка: гра «Настрій». Аналіз навчальних успіхів дитини
9 Радісний • Формування позитивного світосприйняття. Психологічна установка «Радість»

• Співпраця. Гра «У мене гарний настрій»

• Бесіда «Мій день радості». Позитивна психологічна установка. Гра «Побажання». Малюнковий тест «Радість»
10 Ігровий. Веселий і цікавий • Навчальні ігри і розваги. Формування позитивної мотивації і доброго самопочуття учнів. Ігри «Черв’ячок», «Піраміди Єгипту».

• Ігри наших батьків, сімейні ігри

11 Підсумковий, успішний

Урок-свято

• Установка на «успішність». Акровправи «Я такий!»

• «Пропагуємо» успіх дитини. Гра «Моє ім’я». Роздуми «Я хочу сказати своє слово»

• Створення ситуації «успіху». Формування позитивної навчальної мотивації

Орієнтовні конспекти уроків

УРОК 1.
День другий «Святковий»

Мета. Створити атмосферу радості і гордості, ознайомити зі школою; сформувати поняття «урок», формувати мотивацію навчальної діяльності.

Хід уроку

(Вчитель зустрічає дітей біля шкільного ганку разом із старшокласниками, які допомагають педагогу провести екскурсію-огляд).

Бачиш, як гарно і весело навколо.
Це школа першокласників вітає.
Яскраві усмішки цвітуть,
І особливо ясно сонце в небі сяє.
Шикуймося швиденько,
На святі нас чекають.
Ой, скільки там цікавого!
Шикуйтеся швиденько!
Ходімо, мій перший «А» клас!

(Після закінчення свята учні-випускники допомагають вчителеві довести першокласників до класу).

Вчитель.

Добрий день, мої малята,
Любі хлопчики й дівчата!

У школі вас поважно називатимуть учнями, школярами, першокласниками. Привітаймося по-шкільному.

Добрий день, мій перший клас!
Щиро я вітаю вас.
Подивіться, мами й тата,
Це уже не дошкільнята!
Сіли як за парти нові,
До уроку всі готові.
Нумо, зошит відкриваймо
І в країну знань рушаймо.
Вдома ви не полінились,
Дуже добре потрудились.
Хто ж розкаже, перший клас,
Що в портфеликах у нас?
Серед нас нема роззяв?
А що Петрусь до школи взяв?

(Проводиться гра «Збираюся до школи»).

Сьогодні в нас день — святковий. Погляньте, як гарно прикрашений клас.

Це рідна школа чекала на вас.
А яке сьогодні свято,
Дуже учні хочуть знати.
Риски з’єднай і свято відгадай.

(Учні з’єднують рисочки і розфарбовують одиницю червоним).

— За календарем сьогодні 1 вересня, а за нашим шкільним календарем — це перше шкільне свято для усіх, хто прийшов до школи вчитися.

Любі діти! Ви вже не малята! Ви — учні!
Сьогодні у вас шкільне свято.
Всі ми разом — перший клас,
А школа сім’єю стала для нас.
Вітаю вас, друзі, дуже щиро я,
У вас є велика шкільна сім’я.
Є добра і щира шкільна родина,
Тут цінують і люблять кожну дитину.

— Зараз прочитаємо, з чим вітає школа діток, що вперше прийшли на свій перший урок?

Ти став ШКОЛЯРЕМ!
Ходи до школи залюбки!
Ти став УЧНЕМ!
Вчися гарно і сумлінно!
Сьогодні у тебе перший урок!
Лунає для тебе перший дзвінок!
Ти став ПЕРШОКЛАСНИКОМ!

Що таке школа? клас? урок?

Щоб у школі було цікаво і весело, треба навчатися бути справжнім школярем. Сьогодні ви почали відвідувати ШКОЛУ справжнього школяра. Ви вже вмієте складати до портфеля свої шкільні речі. А як гарно сидите за своїми партами! Справжні школярі знають, що книги школяра правильно називають ПІДРУЧНИКАМИ. Вони допомагають навчатися.

(Стукіт у двері. З’являються діти-підручники).

Вчитель. Хто ви?

Діти. Ми — ваші підручники, нові, охайні, з яскравими малюнками, дуже цікаві!

Буквар. Я — Буквар! Навчу читати і у зошиті писати!

Математика. Я — Математика! Навчу рахувати, думати, креслити, задачу розв’язувати.

Природознавство.

А я, діти, вам скажу:
Я з природою дружу.
Все про неї знаю
І діточок навчаю.

Діти.

Ви нас, діти, бережіть.
Обгортки на нас одягніть,
Закладку у кожну вкладіть,
Щоб були ми всі чистенькі
І охайні, як новенькі!
Ви про нас щонайкраще дбайте,
Нас любіть, не ображайте!

Вчитель. Обіцяєте, діти? Тоді тримайте нових друзів і не ображайте.

(Дітям роздають підручники. Лунає дзвінок).

УРОК 2.
День третій «Про мене самого»

Мета. Продовжити знайомство між учнями класу, вивчення особистості кожного учня, формування мотивації навчальної діяльності.

Хід уроку

Добрий день, мій перший клас!
Дуже я чекала вас. Всі зібралися у нас?
Вже розпочинати час.
Ви навколо роззирніться,
Один на одного подивіться.
Я запрошую всіх програти
І однокласників по фото відгадати.

(За фотографіями і малюнками продовжується знайомство дітей одне з одним).

Я смайлика тримаю,
Тобі розповідаю:
Моє ім’я ...

(Смайлик передається по колу з рук до рук, поки коло «не замкнеться»),

А тепер я спитаю,
Ви гуртом відповідайте.
Нумо, разом! Раз-два!
Нам назви, своє ім’я.

(Діти вигукують свої імена. Вчитель пропонує ім’я сказати тихо, прошепотіти. Вчитель навмисне плутає імена дітей. Звертається до МарійкиІро, до ГлібаАндрійко. Діти — виправляють).

— Заплуталася геть зовсім! Ану, спробую ще!

(Підходить до котрогось із учнів; дає смайлика).

— Моє ім’я... А твоє?

— Діти, ви всі запам’ятали, як звати цю дівчинку (хлопчика)) Молодці. І я запам’ятала. Перевірте мене. Цю дівчинку звуть...

— Я зрозуміла, чому я з самого початку не змогла запам’ятати ім’я. Це тому, що всі кричали разом. У школі є правило — говорити треба по черзі, уважно слухати однокласників і вчителя, запам’ятовувати їхні слова. Відповідати чи співати можна і хором, але однаковими словами.

Спробуймо! Хлопчики зараз співатимуть свою пісеньку, дівчатка — свою, а я — свою.

(Усі співають, кожний свою пісню).

— Ви щось зрозуміли?

Разом краще крокувати (співає)
По просторах (тричі)
І звичайно, що співати
Краще хором (тричі).

(Діти підспівують).

— Підніміть руку, хто любить стрибати по сходах? А рахувати їх? Ми ж з вами чарівники? (Так)

— Ось вам чарівні сходи. І зараз наші пальчики по них пострибають, сходинки порахують... Готові?

(Учням видають посібник «Сходинки». Діти стрибають пальчиками по сходах «угору — вниз» (закріплюємо паралельно пряму і зворотню лічбу, парні— непарні числа — «через одну сходинку»).

— Сходинки у нас математичні. Тож візьмемо олівці і обведемо по контуру ім’я кожної сходинки.

— Цифри обрали собі улюблене місце на сходинках. Де подобається стояти тобі? Напишіть букву «я» на своїй сходинці. Виберіть сходинку для мами, позначте її буквою «ем». Аналогічно «розселяють» тата, бабусю, дідуся, братика, сестричку, тітку, дядька, друга... (Акцентується увага, що можна «селити» на одній сходинці хоч усіх разом).

Вправа «Квіточка для мами»

— Погляньте, яка сумна квіточка! Що це з нею?

Я вам допоможу, як її розвеселити, скажу.
Чому радіє кульбабка, бо схожа на сонечко.
Чому радіє мак, бо схожий на червоне вітрило,
Чому радіє дзвіночок, бо схожий на блакитне небо...
Чому сумує наша квіточка?

Діти. Бо не розфарбована.

Вчитель. А ще вона сумує, бо вона нічия... Згадайте, якого кольору квіти любить матуся. Розфарбуйте квіточку, а вдома подаруйте її матусі. І квіточка усміхнеться...

— Намалюй вдома у зошиті свою сім’ю, розкажіть нам про неї.

УРОК 3.
День четвертий «Я уважний і старанний учень»

Мета. вчити дітей зіставляти, порівнювати, аналізувати; вчити працювати гуртом, у парі; формувати вміння налаштовуватися на роботу

Хід уроку

Вправа «Привітання».

Треба дружно привітатись: «Добрий день!».
Щиро друга обійняти: «Добрий день!».
Вліво-вправо повернутись,
Усім щиро посміхнутись.
Чи добре друзів знаємо,
Перевіряємо, пограємо.

Гра «Равлик».

Діти стоять у колі. З-поміж дітей обирають «равлика». Вчитель затулює «равликові» очі і повертає обличчям до себе. Після цього обирають «гостя». (Вчитель дає гостю в долоньку: каштанчик, шишку, горішок). Гість підходить до «равлика» (зі спини) і співає.

Я у гості прийшов,
Твій будиночок знайшов.
Думай-гадай. Хто я — відгадай.

При цьому «гість» водить по спинці «равлика» каштаном, шишкою чи горішком. «Равлик» на слух має вгадати ім’я «гостя».

Вчитель. Дорогі школярики мої! Равлик приготував усім нам подаруночок.

(Робота в зошиті).

Квартири 1, 3, 5, 7, 9 — розфарбуйте жовтим, 2, 4, 6, 8, 10 — коричневим. Тільце равлика — оранжевим.

Порахуйте, скільки жовтих квартир. Прочитайте числа, які там живуть. Це — непарні числа.

А тепер порахуйте коричневі квартири. Назвіть числа, які там живуть. 2, 4, 6, 8, 10 — це парні числа. Вони діляться на 2. А число 2 позначає пару. Тому вони — парні. У нас дві руки — пара рук.

Шелестить... Чи дощ пішов?
Ні, це новий гість прийшов!
В нього сірий піджачок
Весь з колючих гілочок.
Хто це? (їжачок)

(Робота у зошиті).

Вправа «Поділися яблучком».

(Тест на виявлення уподобань дитини: хто в її житті найважливіші люди).

УРОК 4.
День п'ятий «Сонячний»

Мета. Продовжити вивчення об’єктивності оцінки учнів; працювати над становленням дитячого колективу; вивчати перебіг шкільної адаптації з метою упередження дезадаптації учнів; виявити позицію учнів у сім’ї.

Хід уроку

Добрий день, школярики!
Рада вас вітати,
До сонечка в гості вас
Прошу завітати.

Хвилинка радості.

Зустріч із казкою В.О. Сухомлинського «Сонечко розсипає промінці».

Милування у природі.

— Подивіться, яке гарне сонечко! Хто з вас може розказати нам: яке воно?

— Погляньте, як сподобалися сонечку ваші слова. Візьмемося за руки і зробимо велике «сонечко».

Гра «Компліменти»

Вчитель торкається долоньки дитини, що стоїть ліворуч нього і говорить їй гарні слова. Наприклад: «Ти дуже добра дівчинка, Галюсю!» Дитина говорить добрі слова тому, хто стоїть зліва від неї. І так далі по колу.

Рухлива гра «Сонечко і дощик»

На слова: «Сонечко» — діти виконують різні рухи під керівництвом вчителя, а за командою: «Дощик» — ховаються в «будиночок» (сідають за парти).

Гра повторюється 3-4 рази.

Тихо сіли, тихо зошити відкрили.
Подивіться, перший клас,
Сонце дивиться на вас.
Засяяти промінчики зможуть,
Коли мої учні їм допоможуть.

Релаксація, хвилинка відпочинку.

Уявіть собі, що ви — сонечко. Хто спробує, дивлячися на оце чудове сонечко, розповісти, який ти у нас хороший?

(Учні розповідають про себе).

— Іти бажаєш розповісти..., іти...? Не біда! Зараз ви не лише розкажете, а ще й покажете, які ви сонечка! Беріть в кулачок лівої руки «сонячні» олівці. Які олівці мають «сонячні» кольори? (Жовтий, рожевий, оранжевий, червоний, малиновий)

— Сонячний диск розфарбуємо жовтим кольором. Очі, носик, веснянки — оранжевим. Щічки — рожевим, а ротик — червоним. Щоб сонечко зраділо і розсипало промінці, треба слухати уважно і виконувати завдання.

— Якщо у тебе є друзі, розфарбуй верхній промінець червоним кольором.

— Якщо ти робиш людям добро, то наступний промінчик розфарбуй рожевим.

— Ти ніколи нікого не ображав? Зафарбуй промінець в оранжевий колір.

— Любиш веселитись і радіти. Зафарбуй промінець у жовтий колір.

— Любиш працювати, допомагати мамі, татові, бабусі? Ще один червоний промінець.

— Любиш читати, вчишся писати й рахувати? Ще один рожевий промінець.

— Дивлячись на промінці, спробуй розповісти нам, який ти.

— У нас залишилося два промінці. Попросіть вдома маму чи тата їх розфарбувати.

— Який настрій у вас? Якщо «сонячний», то підніміть вгору свої ручки-промінці.

— Ого, як сонячно стало у класі! Завжди будьте для людей яскравими і теплими сонечками, і тоді у вас буде сонячне життя і вас усі любитимуть!

УРОК 5.
День шостий «Школа розумних кошенят»

Мета. Закріпити правила поведінки у школі; формувати дружні стосунки між дітьми; вчити розповідати про себе, аналізувати свої дії і вчинки.

Хід уроку

Вчитель. Треба чемно привітатись...

Діти. Добрий день!

Вчитель. Усміхнутись і сказати...

Діти. Добрий день!

Вчитель. Вліво-вправо повернутись, до сусіда усміхнутись...

Діти. Добрий день! Добрий день! Добрий день!

Вчитель.

Відгадайте, перший клас,
Хто воно прийшло до нас?
Пухнасте, смугасте,
«Мур-мур-мур!», — співає.
Хто відгадає? (Котик)

УРОК 6.
День сьомий «День корисних порад»

Мета. Продовжити знайомство з правилами поведінки у школі; вчити розповідати про себе — учня; створити позитивний емоційний фон.

Хід уроку

Ми зібралися у класі:
Добрий день!
Іришка, Коля, Вася, Ася...
Добрий день!
Ви за ручечки візьміться,
Одне одному всміхніться:
— Добрий день! Добрий день! Добрий день!

Гра «Компліменти»

Діти стоять у колі (долонька у долоньці). Вчитель покриває правою долонею руку учня, яку знизу підтримує своєю лівою рукою, і каже слово-комплімент: «Ти веселий, у тебе лагідна усмішка, ти — добрий...». Учень повертається до сусіда зліва і робить так само. Останній учень робить комплімент учителю. Можна передавати «чарівну паличку» (ляльку, м’яч, листочок..) — як естафету.

— Наш Мурчик сьогодні грався з Кицею Лялею у гру «Можна — не можна»...

Завдання. Учні повинні здогадатися, куди вписати слово «ляля», а куди «Мурчик».

                     

— Ляля і Мурчик ідуть до школи і згадують, що можна робити у школі, а чого робити не можна. Першою почала Кицюня Ляля. (Робота над малюнком). Вона розповіла: «У школі можна...».

(Діти вибирають, що можна робити в школі, і зафарбовують прямокутник, з’єднуючи зеленою стрілочкою із зображенням Лялі).

— Що розповів Мурчик Лялі?

(Діти працюють за малюнком).

— Чи знаєте ви, як учні поводяться у школі? (Вчитель тримає в руках листа у конверті).

— Нумо, швидше відкриваймо, що там пишуть, прочитаймо...

Наказ
У школі, любий,
Доброзичливим будь,
Гарно працюй,
Слухай учителя, друже!
Будь уважним, дружи з усіма
І буде у школі тобі добре дуже!

УРОК 7.
День восьмий «Щасливий»

Мета. Формувати позитивний настрій на спілкування і шкільне навчання; вчити співпрацювати, допомагати одне одному.

Хід уроку

Сонце рано-вранці встало.
Добрий день!
Посміхнулось і сказало:
«Добрий день!».
Всі за ручечки візьміться,
Одне одному всміхніться.
Добрий день! Добрий день! Добрий день!

Вправа «Настрій»

Завдання: намалюй свій настрій.

— У Мурчика гарний настрій, він подарував Кицюні Лялі чарівні повітряні кульки.

Вправа «Я щасливим, коли...» («мікрофон»)є=

(Діти висувають припущення, коли вони відчувають себе щасливими.(

Станьмо всі в широке коло,
Не образимо нікого!
Будемо друзів за ручки тримати,
Коли ми щасливі, розповідати.

Вправа «Ми щасливі, коли...»

— МИ щасливі, коли разом... (співаємо, малюємо, пишемо, читаємо...)

Який у вас зараз настрій,
Ви не кажіть!
Візьміть собі смайлика
І покажіть.

(Діти беруть смайлика, і кожен малює настрій.. Вчитель теж).

Як гарно і сонячно стало!
Скільки усмішок тут засіяло!
В нас вже не коло — кружечок,
А сонячний віночок!

(Діти прикріплюють смайлика на заготовку).

Скільки усмішок у нас,
Порахуймо, перший клас!

— Мудрі поради, правда, діти?

Завжди будемо так робити.
Гарно працювати,
Слухати уважно,
Друзям допомагати...
Це зовсім неважко!
Обіцяйте гарно вчитись!
Працювати не лінитись!
І навчання буде в радість.
Обіцяйте постаратись.
Тепло як і гарно стало.
Що? Уже порахували?

— Погляньте, як гарно! Чим більше усмішок — тим більше радості! (Дає всім по листочку). Чи може бути дерево з одним листочком? (Приклеює до стовбура один листочок). (Ні)

(Вчитель приклеює решту листочків).

— Гарне в нас дерево?

— Тільки всі разом ми зуміли виростити таке красиве дерево! Дуб — міцний, сильний! Наша сила і радість у тому, шо ми разом.

Сонце в небі радісно сміється,
А дубок наш листям радісно тріпоче.
Весело співає в небі хор пташенят,
А малята дружно вже погратись хочуть.

Гра «Разом веселіше»

(Учням роздають повітряні кульки. Пропонується прочитати, що на них написано (радість, увага, доброта, піклування, веселощі, щедрість, співчуття, повага...). Учні підходять один до одного і обмінюються кульками, говорячи: «Я дарую тобі радість...»).

— Ще крок, ще крок, утворили коло, друзі!

(Діти стають у коло з кульками. Роблять 2-3 кроки до центу, підіймають руки з кульками вгору — утворюють «Квітку дружби». Роблять 2-3 кроки назадкульки вгору — «салют». Вчитель звертає увагу на те, яка красива «квітка дружби» і створити її можна лише всім разом. Кульки зв’язують докупи і «квітку дружби» поміщають десь у класі. В кінці дня повітряні кульки можна роздати дітям, обговоривши, що так, як поділили квіточку дружби, хай завжди діляться на всіх радість, увага, добро, повага...).

Хай у вас буде друзів цілий клас.
Хай ніхто не ображає,
Працювати не заважає!
І тоді навколо люди,
Як і ми, щасливі будуть!

УРОК 8.
День дев'ятий «Радісний»

Мета. Сприяти створенню позитивної психологічної установки «на школу», формувати навчальну мотивацію; вчити дружити, взаємодіяти.

Хід уроку

Вчитель.

Добрий ранок! Добрий день!
Ранок сонця і пісень!
Радість у гості до нас завітала,
Радісного настрою щиро побажала.
- Що таке радість? сум?

— Мурчик з радістю ходить до школи. У нього там багато друзів. Він любить вчитися, бути чарівником, щодня пізнавати щось нове, цікаве. Йому не буває сумно. Я хочу, щоб ви ніколи не сумували у школі. Беріть червоні олівці і хрестиком за— кресліть слово «сум» під стрілочкою.

— Тепер і в мене, і у вас залишилася лише радість.

— Хочете погратися з Мурчиком і Лялею? Мурчик загадав Лялі загадку.

Коли у мене гарний настрій буває?
Хай Кицюнечка Ляля вмить відгадає.

— Ляля трохи розгубилася. Допоможемо їй. (Робота з малюнком).

(Діти висувають пропозиції, а вчитель спрямовує їх на визнання ролі учня).

Наприклад.

Діти. Коли він бавиться з іграшками...

Вчитель. Так, але це коли Мурчик вдома, а у школі він — УЧЕНЬ і радіє не цьому, а...

Діти. Тому, що він вчиться читати, писати...

Вчитель. А погратися з друзями можна тільки у вільний час.

(Вчитель читає вірш Т.М. Цидзіної «Радість»).

Аналіз прочитаного.

— У нас сьогодні гарний, радісний день! Чому?

— Хай кожний вам день у школі, діти, буде радісним і щасливим!

УРОК 9.
День десятий «Ігровий, веселий і цікавий»

Мета. Ознайомити дітей з навчальними іграми, в які можна пограти на уроці і на перерві. Прищеплювати інтерес, позитивне ставлення до навчання.

Хід уроку

— Добрий день, мої дорогі першокласники! Я знаю, що ви теж дуже любите гратися, як і я! Хочете, я навчу вас гратися у справжні ігри для школярів?

Гра «Черв'ячок»

Правила гри. Спочатку домалюйте черв’ячка. Кожний третій кружечок розфарбуйте у червоний колір. Кружечки з літерами — у жовтий. У червоні кружечки вписуйте букви так, щоб утворилося слово, і пам’ятайте: остання літера попереднього слова є першою літерою слова наступного.

Слова (код): сад, дім, мак, кіт, том, мур, рак, куб.

— У школі цікаво і весело! Чому цікаво? Бо в кожному з нас живе інтерес до всього, що відбувається навкруги. Інтерес і цікавість роблять нас уважними і допитливими. Хлопчики і дівчатка — такий народ, якому все завжди цікаво! Ось чому у школі так весело, а першокласників учитель зве лагідно «мої чомусики».

Гра «Всі слова на букву «А»

Діти стоять у колі. Вчитель тримає картку з буквою «а». Називає слова на «а» і передає картку тому, хто стоїть зліва від нього. Той теж називає слово на «а» і передає картку далі.

Гра продовжується, доки картка не повернеться до вчителя або наступний учень не зможе придумати слово.

Гра «Піраміда»

Вставити слова.

сад, мак; сом
банан, Захар; мороз
Карадаг, барабан; колобок
катамаран голодомор

— Вдома навчіть батьків гратися у наші «розумні» ігри, а ще розпитайте їх, у які ігри вони гралися у школі на уроках чи перервах. Потім розкажете нам, і ми пограємося разом.

УРОК 10.
День одинадцятий «Успішний. Підсумковий»

Мета. Формувати установку на шкільну успішність; закладати фундамент саморозвитку, самооцінки.

Хід уроку

Добрий день, першокласники любі!
Добрий день для Сергійка і Люби.
Усміхаються Толя й Панас.
Добрим хай буде день для всіх нас!

Психологічна вправа «Мім настрій»

Спілкуючися з дітьми, вчитель дізнається про емоційний фон у класі.

Робота у зошиті:

Сьогодні гарний настрій у... (імена).
Сьогодні сумний настрій у... (імена).
У моєї вчительки...
Учнів із гарним настроєм — ...
Учнів із сумним настроєм— ...

— Станьмо в коло і спробуємо зробити так, щоб гарний настрій був у всіх. Адже це дуже важливо, щоб всім було добре!

(Діти стають у коло).

— Як можна подарувати гарний настрій... (ім’я)?

Треба чемно привітатись:
— Добрий день!
Обійнять, поцілувати:
— Добрий день!
Щиро в очі подивитись,
Усміхнутися, вклонитись:
— Добрий день! Добрий день!
Разом весело погратись:
— Добрий день!
Дать цукерку, заспокоїть:
— Добрий день!
За долоньку потримати:
— Добрий день!
Підбадьорити, сказати:
— Добрий день!
І тоді, всі знають люди,
День насправді добрим буде:
Добрий день! Добрий день!

(Діти намагаються розвеселити тих, у кого був сумний настрій. Вони граються, розважаються).

Вчитель.

Ой як добре і весело стало!
Наша радість до неба дістала!
Кожен з нас вже досвід має:
Заспокоїть, звеселити вміє!

— Погляньте на малюки-піктограми. Згадаймо, що треба зробити, щоб підняти настрій другу.

Діти.

— Посміхнутися йому.
— Пожаліти його.
— Сказати добрі слова підтримки.
— Допомогти усунути труднощі.
— Захистити від біди.
Ми — клас! Ми — команда!
Ми — друзі! Ми — молодці!
Погляньте, як радість лікує!
Зараз Мурчик затанцює!
Мурчик, слухай, ти у нас —
Супердруг! Ти просто клас!

(Діти у зошиті читають компліменти для Мурчика — акровірш).

М — мудрий, майстерний...
У — усміхнений, успішний...
Р — розумний, радісний...
Ч — читаючий, чесний, чемний, чуйний...
И — й
К — кмітливий...

— Діти, попросіть удома батьків, хай напишуть, якими стали ви за ці два тижні у школі, адже ви тепер учні, школярі. Яким повинен бути учень?

І будь таким!
Тоді все в тебе вийде.
Мрії справдяться, бажання здійсняться!
Щасливої тобі дороги в країні знань!

— Я знаю, ви мрієте, як справжні учні, сказати нам своє слово — слово справжнього першокласника!

(Вчитель з батьками чи самотужки готує для дітей веселу газету. Наступного тижня весь матеріал збирається, систематизується, святково оформлюється, і в п’ятницю можна провести свято «Ми — одна шкільна сім’я: однокласники-першокласники»).


Категорія: 1-4 класи | Додав: Nicolaj
Переглядів: 29 | Завантажень: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2019