Неділя, 18.11.2018, 00:14
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Уроки » фізкультура

Веселі старти
[ Викачати з сервера (27.0 Kb) ] 12.09.2018, 13:47

Веселі старти
Спортивно-музичне свято

Автор: Я.І. Кучер

Мета. Розвивати фізичні задатки дітей, створювати фізіологічну і психологічну комфортність внутрішнього стану; виховувати почуття взаємодопомоги, товариськості, співпереживання, колективізму.

Обладнання. Кеглі, м'ячі, різнокольорові кульки, апельсини; емблеми, табло.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Естафета «Зимові забави»
Естафети

Прикрашений кульками спортивний зал. На стінітабло, на якому намальовані представники двох команд, знизу написиназви команд і кишеньки для цифр.

Виходять два ведучиххлопчик і дівчинка.

Дівчинка.

В нашім класі знову свято,
Чути музику і сміх,
На спортивнім святі нині
Ми вітаємо усіх.

Хлопчик.

Обіцяєм, що не буде
Ніхто нині сумувати.
Всіх ми кличем разом з нами
Участь в конкурсах узяти.

Дівчинка.

Визначати переможців
Буде в нас журі поважне,
Воно буде, знаєм точно,
Об’єктивне і уважне.

Ведучі знайомлять учасників і гостей свята із членами журі.

Хлопчик.

А якщо хтось і програє,
Що ж, на те вона і гра.

Дівчинка.

Дуже вже розговорився.
Починать давно пора.

Виходять дві команди, одна «Чепурушка»в білих футболках, а друга«Веселка»в кольорових.

Пісня «Веселі старти»

Сьогодні скрізь і всюди
Ми чуємо лиш сміх.
Завершують навчальний
«Веселі старти» рік.

Приспів:

Ми будемо змагатись,
І бігати, й стрибать,
Щоб радість перемоги
Усім подарувать.

Якщо хтось і програє,
То не страшний той гріх,
Одну ми перемогу
Розділимо на всіх.

Приспів.

Хлопчик.

Представляємо вам нині
Дві команди суперсильні.
Вони сповнені бажання
Перемогти неодмінно.

Дівчинка. Перша команда — команда «Чепурушка». Діти у ній всі веселі і дружні, сильні, спритні й сміливі. Завжди красиві й завжди щасливі.

Хлопчик. Друга команда — команда «Веселка». Гарна вона, вся яскрава, барвиста. Їй перемоги усі ми бажаєм, й балів набрати не менше як триста.

Дівчинка. Капітани цих команд, Олег і Ростик, дружно вестимуть у бій нас. Ми за всіх них будемо боліти.

Хлопчик. Пригадуєш наш перший урок після канікул. Вчителька запитувала нас, яка улюблена гра всіх хлопців, у яку вони б грали день і ніч. Що тоді ти відповіла?

Дівчинка. «Шашки» — чим усіх дуже звеселила.

Хлопчик. А насправді це — (всі разом) футбол! В нього люблять грати не тільки хлопчики, а й дівчатка. Тому перші наші естафети з м'ячем.

Перша естафета.

Тримаючи животами м'яча, двоє дітей оббігають навколо фішок.

Хлопчик. Поки журі підбиває підсумки естафети, для вас музичний подарунок. (Пісня у виконанні дівчаток).

Підсумки першої естафети.

Хлопчик. Деколи хочеться з м'ячем побігати, а тут, на тобі, уроки треба робити. А ось послухайте, як виконує домашнє завдання один мій знайомий хлопчик. Запрошую якось сусіда:

— Ходімо гуляти.
— Не можу я зараз: обідати мушу, прибрати кімнату, уроки повчити і на скрипці пограти. Піди погуляй-но ти поки один, а я прибіжу через десять хвилин.

Дівчинка. Ну, зрозуміло, як то все твій сусід міг за 10 хвилин зробити. Приблизно стільки ж часу піде на наступну естафету.

Друга естафета.

Сидячи на підлозі, учасник кладе м'яча на живіт і повзе за допомогою рук і ніг навколо фішок.

Дівчинка. Може, хлопці й краще з м'ячем управляються, але те, що дівчатка танцюють краще, нема чого й сперечатися.

Хлопчик. Та чого ж? Можна...

Дівчинка. Ні, не можна. Ось подивись краще.

(Танець дівчаток).

Хлопчик. Ой, як добре, що вже скоро літо. І я все частіше на небо дивлюся.

Дівчинка. І що ж ти там бачиш?

Хлопчик. Як що? Хмарки. Вони всі такі м'якенькі, пухнасті, легенькі, схожі на повітряні кульки.

Дівчинка. От зараз ми разом з тобою і проведемо нашу естафету з повітряними кульками.

Третя естафета.

Стати навпочіпки, рухатись між фішками, штовхаючи кульку в одну сторону, покласти між ногами кульку і стрибати.

Хлопчик. Але й стрибали ми, наче ті кенгуру. Та в нас їх не розводять, а тільки в далекій Австралії. А кого в нас розводять наші матусі й бабусі. (Всі разом«Курчат»).

Пісня «Курчатка».

Хлопчик. І якщо ми вже про тварин заговорили, то я згадав розмову двох дітей в зоопарку, перед басейном, які сперечались, хто перед ними — кит чи крокодил.

1-а дитина. Це кит.
2-а дитина. Ні, це крокодил.

Тоді тварина вилізла на берег.

2-а дитина. Але ж крокодили на берег не виходять.
1-а дитина. Бачиш, інколи виходять.

Дівчинка. Ох ці діти! їм би лише сперечатись. Краще доведіть свою спритність в цій естафеті.

Четверта естафета.

Кульки двох кольорів. Яка команда назбирає більше «хвостиків кульок», які лопнули.

Хлопчик. А тепер для вас таночок, в якому і хлопці себе не з гіршого боку покажуть.

Сучасний танок.

Дівчинка. Я згадала, як одному хлопчикові мама дала прищіпки і попросила сорочки на сонці розвісити. Хлопчик повернувся плачучи.

— Чому плачеш? — питає мама.
— Я до сонця не дістав.

Змагання з прищіпками.

Хлопчик. Журі підводить підсумки, а в нас на черзі одне з найцікавіших змагань — конкурс спортивних зачісок.

Конкурс «Спортивні зачіски».

Хлопчик. Кожну команду представляють по дві дівчинки із зачісками...

Підведення підсумків конкурсу.

Конкурс капітанів.

Дівчинка. В тому, що наші капітани сильні й спритні, ми вже переконались, а зараз подивимось, хто з них найспритніший.

Хлопчик. Ми будемо влучати в ціль. Так, як зробив один мій хороший знайомий, до мами якого прийшли сусіди і почали жалітися, що він каменюкою кинув у машину.

— І влучив? — запитала мама.
— Ні, — кажуть сусіди.
— Тоді це був не мій син. Мій би влучив.

Дівчинка. Але й знайомі в тебе. Все вони щось виробляють. Але зараз ми не будемо в машини влучати. Мішенню буде суперник. До вашої уваги — «Бій капітанів-гладіаторів» подушками.

Конкурс капітанів завершився.

Пісня «Коза».

Хлопчик. Коза — тварина мирна. Хоча... як з якого боку до неї підійти.

Дівчинка. Та з якого б ти не підходив, все одно щось трапиться. Ти краще скажи, що люблять їсти кози?

Хлопчик. Траву.

Дівчинка. А що люблять діти?

Хлопчик. Різні солодощі, апельсини. Ось я знаю про це одну історію. Ну, ще одну, останню.

Прибігає дівчинка до мами і кричить: «Матусю, швиденько давай мені мішечок з солодощами, бо братик надивився бойовиків, взяв у заручники моїх ляльок і обіцяв відпустити лише тоді, коли той мішок йому віддам, інакше — повідриває лялькам голови.»

Дівчинка. Та досить вже твоїх побрехеньок. Давайте краще змагатись.

Естафета з мандаринами.

Підведення підсумків естафети.

Хлопчик. Підходить до закінчення наше спортивне свято. Остання естафета — «Поїзд». Він і відвезе нас до чудової країни радості й сміху — країни канікул. В цій естафеті братимуть участь діти і наші батьки.

Естафета «Поїзд».

Дівчинка.

Ось закінчуються старти,
Ця весела наша гра,
Переможців визначати
Наступає вже пора.

Журі підводить підсумки, оголошує остаточний результат. Батьки дарують переможцям призи, солодкі подарунки і торти.

Заключна пісня

Все було казково,
Все було святково.
Та занадто швидко
Старти завершились.
Та завжди із нами
Буде щира дружба,
Ми ж бо разом гарно
Тут повеселились.

Приспів:

Друзі тут були зі мною
Разом з піснею дзвінкою,
Всі ми весело змагались,
Перемоги добивались.


Категорія: фізкультура | Додав: Nicolaj
Переглядів: 41 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2018