Субота, 25.03.2017, 05:54
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Уроки » хімія та біологія

Птахи в нашому житті
[ Викачати з сервера (45.5Kb) ] 15.02.2016, 18:08
 
Птахи в нашому житті
(гра «День зустрічі птахів»)

Автор: С.А. Козлюк

Мета. Сприяти духовному збагаченню учнів; показати різноманітність пташиного світу; привернути увагу учнів до необхідності дбайливого ставлення до всього живого, зокрема птахів.

1-й учень.

Прокидалось усе і цвіло навкруги,
Синій пролісок вився з-під снігу,
Розлилася вода, прийняла береги,
З гуком шумним приносило кригу
.

2-й учень.

Надійшла весна прекрасна
Многоцвітна, тепла, ясна.
Зацвіли луги, діброви,
Повно гомону, розмови
І пісень у чагарнику.
.

1-й учень. Велика й прекрасна наша Земля. Погляньте навколо: ласкаво світить сонечко, від його теплого поцілунку розкриваються повіки перших квітів.

2-й учень. Весняний вітерець грайливо пестить ніжні коси берізки і плакучої верби, в голубому небі пропливають легенькі хмаринки, а довкола щасливим співом заливаються птахи.

Вчитель. Сьогодні ми проведемо гру «День зустрічі птахів». І зараз ви своїми знаннями про птахів зможете заробити собі бали. Отже, гра «Перша дванадцятка».

Правила гри.

З чотирьох відповідей вибрати одну.

Якщо ви не знаєте відповіді, то можете використати підказку: допомога друга, допомога залу, 50/50.

За сім правильних відповідей ви отримуєте 12 балів. Відповідно, кожне питання має свою ціну.

1 запитання — 1 бал
2 запитання — 2 бали
3 запитання — 4 бали
4 запитання — 6 балів
5 запитання — 8 балів
6 запитання — 10 балів
7 запитання — 12 балів

Запрошую 5 бажаючих для відбіркового туру.

Відбірковий тур 1

Хто до нас прилітає раніше? (Розташувати в порядку строку прильоту).

1) лелека;
2) стриж;
3) ластівка. (Відповідь: 1, 2, 3)

Отже, з переможцем розпочинаємо гру.

Запитання:

1. Які птахи живуть в Україні?

а) сова;
б) страус;
в) фламінго;
г) ківі. (Відповідь: а)

2. Які птахи не мостять гнізд?

а) ластівки;
б) ворони;
в) кайри;
г) альбатроси. (Відповідь: в).

3. Де живе пінгвін?

а) Австралія;
б) Африка;
в) Антарктида;
г) Арктика. (Відповідь: в).

4. Цей птах крокує до нас через усю Європу з далекої Африки. Він погано літає, але швидко бігає по землі і добре ховається в траві. Летить він у разі крайньої необхідності, долаючи водні простори. Що це за птах?

а) шишкар;
б) деркач;
в) одуд;
г) зозуля. (Відповідь: б).

5. Чим цінна для людини гага?

а) пухом;
б) співом;
в) м’ясом;
г) яйцями. (Відповідь: а).

6. У якого співочого лісового птаха очі на потилиці?

а) лісовий жайворонок;
б) іволга;
в) вальдшнеп;
г) сорокопуд. (Відповідь: в).

1-й учень. Птахи — справжня окраса природи. Вони чарують нас розмаїттям свого оперення, гнучкістю поведінки і, звичайно, співом. Птахи надають природі неповторного колориту, без них вона б одразу потьмяніла.

2-й учень. Зустрівши десь у лісі чи полі якогось птаха, не поспішайте проминути його, придивіться до нього, прислухайтеся. Ви зможете пересвідчитися, на скільки різноманітна й неповторна природа в різних своїх виявах. Бережіть і охороняйте це багатство.

Вчитель. Гра «Перша дванадцятка» продовжується.

Відбірковий тур 2

Розмістіть птахів у порядку зростання їхнього можливого віку. Від пташки, що живе найменше, до довгожителя.

а) лебідь;
б) ворон;
в) жайворонок. (Відповідь: в, а, б— 8 p., 30 p., 118 p.).

З переможцем розпочинаємо гру.

Запитання:

1. Який птах не відлітає у вирій?

а) дятел;
б) іволга;
в) соловей;
г) лелека. (Відповідь: а).

2. Найменший птах у світі.

а) горобець;
б) колібрі;
в) кропив’янка;
г) чиж. (Відповідь: б).

3. Чим корисна людині сова?

а) поїдає мишей;
б) поїдає комах;
в) поїдає гусінь;
г) поїдає трупи тварин. (Відповідь: а).

4. Який птах співає хвостом?

а) лелека;
б) бугай;
в) бекас;
г) одуд. (Відповідь: в).

5. За легендою, в цих гарних пташок переселяються душі моряків, які загинули в морській безодні. Які це птахи?

а) альбатроси;
б) мартини;
в) чайки;
г) пелікани. (Відповідь: а).

6. Які птахи не сідають на землю?

а) стриж;
б) чиж;
в) мухоловка;
г) шпак. (Відповідь: а).

7. Які співочі птахи прилітають до нас останніми?

а) соловей;
б) іволга;
в) жайворонок;
г) шпак. (Відповідь: б).

1-й учень. Поклавши руку на серце, мусимо визнати, що кожен із нас, десь, колись завинив перед пташиною. Оберігаймо їх, адже нам потрібна краса, колоритність, різноманіття.

2-й учень. Особливо оберігайте птахів навесні та на початку літа, коли більшість їх виводить пташенят. Не порушуйте спокою в лісі, біля тих дерев і кущів, де є гнізда птахів.

1-й учень.

Гарна, прекрасна, чудо-земля!
Ніжно берем її в руки свої,
Щоб розцвітала і завтра вона,
Бережімо її, бережімо її!

2-й учень.

Слухаймо душу природи,
Як душу людини,
Пізнаваймо її загадкове життя,
Тільки тоді збережемо світ!

Вчитель. Дякуємо за увагу. До нових зустрічей.


Категорія: хімія та біологія | Додав: Nicolaj
Переглядів: 221 | Завантажень: 5 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017