Четвер, 18.10.2018, 05:28
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Уроки » математика

У категорії матеріалів: 48
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
ДЕСЯТКОВИЙ ДРІБ. Множення та ділення десяткових дробів. Пропонується методика введення і виконання дій над числами, що вивчаються в шкільному курсі математики 5—6 класів за допомогою ігрових ситуацій.
математика | Просмотров: 7496 | Загрузок: 301 | Добавил: Nicolaj | Дата: 04.01.2013 | Комментарии (1)

ДЕСЯТКОВИЙ ДРІБ. Додавання та віднімання десяткових дробів. Пропонується методика введення і виконання дій над числами, що вивчаються в шкільному курсі математики 5—6 класів за допомогою ігрових ситуацій.
математика | Просмотров: 2137 | Загрузок: 255 | Добавил: Nicolaj | Дата: 13.11.2012 | Комментарии (2)

ДЕСЯТКОВИЙ ДРІБ. Поява десяткових дробів. Пропонується методика введення і виконання дій над числами, що вивчаються в шкільному курсі математики 5—6 класів за допомогою ігрових ситуацій.
математика | Просмотров: 1678 | Загрузок: 223 | Добавил: Nicolaj | Дата: 13.11.2012 | Комментарии (1)

Лист МОНмолодьспорту від 01.06.2012 № 1/9-426. Додаток № 1 до листа «Інструктивно-методичні рекомендації із базових дисциплін». Інформатика.
математика | Просмотров: 3137 | Загрузок: 1324 | Добавил: Nicolaj | Дата: 06.08.2012 | Комментарии (1)

Лист МОНмолодьспорту від 01.06.2012 № 1/9-426. Додаток № 1 до листа «Інструктивно-методичні рекомендації із базових дисциплін». «Математика».
математика | Просмотров: 4365 | Загрузок: 1389 | Добавил: Nicolaj | Дата: 29.07.2012 | Комментарии (1)

Лист МОНмолодьспорту від 01.06.2012 № 1/9-426. Додаток № 1 до листа «Інструктивно-методичні рекомендації із базових дисциплін». «Фізика. Астрономія».
математика | Просмотров: 2091 | Загрузок: 558 | Добавил: Nicolaj | Дата: 28.07.2012 | Комментарии (1)

Математичні процеси, знання та вміння в цих прикладах стосуються здатностей учня планувати стратегії розв’язування проблеми і застосовувати їх в умовах конкретної задачі, яка містить більше елементів, а можливо, більше оригінальних (або незнайомих) елементів.
математика | Просмотров: 1836 | Загрузок: 242 | Добавил: Nicolaj | Дата: 02.02.2012 | Комментарии (1)

У цих задачах учням необхідно вирішити реальну життєву проблему за допомоги математики: їм необхідно записати проблему математичною мовою, розробити математичну модель, яка дозволяє здійснити розумне порівняння, перевірити, чи розв’язання відповідає контексту задачі, визначити результат.
математика | Просмотров: 1265 | Загрузок: 200 | Добавил: Nicolaj | Дата: 02.02.2012 | Комментарии (1)

Проблеми, які розглядаються в поданих задачах, можуть статися в реальному житті. Їх розв’язання вимагає активізації декількох функціональних взаємозв’язків, рівнянь та нерівностей.
математика | Просмотров: 1882 | Загрузок: 278 | Добавил: Nicolaj | Дата: 02.02.2012 | Комментарии (1)

PISA надає найбільшого значення задачам із поза математичним контекстом, який впливає на розв’язок задачі та його інтерпретацію, як таким, що дають більш якісний інструмент для вимірювання математичної грамотності, оскільки такі задачі найбільш часто зустрічаються в повсякденному житті.
математика | Просмотров: 1989 | Загрузок: 212 | Добавил: Nicolaj | Дата: 01.02.2012 | Комментарии (0)

Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2018