П`ятниця, 23.06.2017, 19:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Уроки » математика

«Ажурна пилка»
[ Викачати з сервера (53.0Kb) ] 13.11.2015, 18:41
 

Інтерактивна частина уроку
із застосуванням технології
«Ажурна пилка»

(З досвіду роботи вчителя О. М. Бобрикової)

Тема уроку: Властивості степеня з натуральним показником.

Пропонується застосування інтерактивної технології «Ажурна пилка» (27 хв).

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
Технології ситуативного моделювання
Технології колективно-групового навчання
Технології кооперативного навчання
Кейс-технології
Сучасні загальноосвітні технології
Нетрадиційні форми навчання

На попередньому уроці вчитель роздав кожному учневі картку певного кольору з номером на ній (від 1 до 5). Сформувалося п’ять груп по п’ять осіб у кожній. Групи отримали певні завдання:

«червоні» — сформулювати, довести та пояснити на прикладах властивість степеня з натуральним показником «Множення степенів з однаковою основою»;

«сині» — сформулювати, довести та пояснити на прикладах властивість степеня з натуральним показником «Ділення степенів з однаковою основою»;

«жовті» — сформулювати, довести та пояснити на прикладах властивість степеня з натуральним показником «Піднесення степеня до степеня»;

«зелені» — сформулювати, довести та пояснити на прикладах властивість степеня з натуральним показником «Піднесення до степеня добутку»;

«фіолетові» — сформулювати, довести та пояснити на прикладах властивість степеня з натуральним показником «Піднесення до степеня частки».

Вправа будується за такими етапами:

1) учням пропонується об’єднатися в групи відповідно до кольору картки, яку вони отримали («домашні» групи). У «домашніх» групах учні обмінюються інформацією, проводять взаємоопитування, розв’язують завдання,підготовлені вдома;

2) учитель пропонує учням об’єднатися в групи відповідно до своїх номерів («експертні» групи). У кожній «експертній» групі опиняються представники з кожної «домашньої» групи. Учасники та учасниці формулюють, доводять та показують на прикладах застосування властивості степеня з натуральним показником, яку вивчали в «домашній» групі. У зошитах записуються визначення, доведення та формули кожної з властивостей;

3) учитель пропонує учням об’єднатися в «домашні» групи, учасники яких обмінюються між собою інформацією, отриманою в «експертних» групах (формулюють властивості степеня, відновлюють хід доведення кожної з властивостей,на прикладах показують їх застосування);

4) клас об’єднується в загальне коло для підбиття підсумків уроку.


Категорія: математика | Додав: Nicolaj | Теги: ажурна пилка, інтерактивний урок, інтерактивне навчання
Переглядів: 344 | Завантажень: 13 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017