Понеділок, 20.11.2017, 02:01
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Уроки » математика

Чотирикутники
[ Викачати з сервера (66.0Kb) ] 01.09.2017, 12:21

Чотирикутники
Практична робота

Мета: формувати вміння й навички оперування з різними чотирикутниками; застосовувати здобуті знання в практичній діяльності; розвивати логічне мислення.

Хід практичної роботи

I. Організаційний момент

Учні класу поділяються на групи довільно (по двоє-четверо в групі). Вони мають усе необхідне обладнання для проведення практичної роботи. Кожна група має перелік запитань теоретичного плану:

Чи правильні такі твердження:

  • кожний квадрат є прямокутником;

  • існує ромб, який є прямокутником;

  • ніякий прямокутник не є ромбом.

Чи правильні такі твердження?

  • якщо в чотирикутнику діагоналі перпендикулярні, то цей чотирикутник не є ромбом;

  • якщо в паралелограмі діагоналі нерівні, то він не може бути прямокутником;

  • чи мають спільні геометричні властивості трикутник і паралелограм?

  • якщо чотирикутник є прямокутником, то його діагоналі рівні між собою. Чи правильне обернене твердження?

II. Актуалізація опорних знань та умінь, навичок

Фронтальне опитування з теми «Чотирикутники».

III. Виконання практичних завдань

Ця робота включає:

  • виконання завдання практичного характеру, оформлення його;

  • обґрунтування правильності виконаної роботи;

  • відповідь на теоретичні запитання.

Завдання 1. Розрізати паралелограм на дві частини так, щоб з них можна було скласти прямокутник. Обґрунтуйте, чому утворена фігура є прямокутником.


Завдання 2. Розріжте рівнобедрений трикутник на дві частини так, щоб з них можна було скласти прямокутник.


Завдання 3. Розріжте прямокутний рівнобедрений трикутник на дві частини так, щоб з них можна було скласти прямокутник. Обґрунтуйте.


Завдання 4. Розріжте прямокутний трикутник на три частини так, щоб з них можна було скласти ромб.


Завдання 5. Розріжте рівнобічну трапецію на дві частини так, щоб з них можна було скласти паралелограм, кути якого дорівнюють кутам даної трапеції. Обґрунтуйте, чому утворена фігура має такі властивості.

IV. Демонстрація результатів роботи і захист правильності її виконання перед учнями класу

Цю роботу проводить або група учнів, або представник групи.

V. Підсумки роботи

Роботи здаються та оцінюються залежно від рівня правильності й культури оформлення.

Найбільш активні учні оцінюються.


Категорія: математика | Додав: Nicolaj
Переглядів: 61 | Завантажень: 4 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017