Вівторок, 22.08.2017, 05:31
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Уроки » математика

Формування алгоритмічної культури учнів
[ Викачати з сервера (42.8Kb) ] 18.07.2017, 16:46

Формування алгоритмічної культури учнів

Автор: Тетяна Товстоп’ята

Формування загальної алгоритмічної культури має реалізуватися при вивченні всіх предметів. Уведення в навчальний процес спеціальних алгоритмів сприяє успішному формуванню базових умінь та навичок, що слугуватиме основою для розвитку у школярів логічного мислення.

Застосовуючи плани розв’язання задач у процесі вивчення математики, потрібно орієнтувати учнів на те, що їм слід не просто запам’ятати той чи інший, а головне — зрозуміти, на яких теоретичних засадах тримається його застосування.

Складаючи такий план, потрібно користуватися певними принципами.

1. Теоретичний фундамент плану мають складати теоретичні відомості, які безпосередньо його стосуються.

2. Система положень плану має бути загальною стосовно цілого класу типових задач.

3. За змістом система положень має бути повною або достатньою, тобто забезпечувати однозначне отримання часткової інформації.

4. Число пунктів плану не повинно перевищувати 5-6, що забезпечує його мобільність.

5. Система положень має забезпечити певний рівень універсальності при розв’язуванні типових задач.

Аналіз змісту шкільного курсу математики дає змогу визначити основні теми й розділи, при вивченні яких можуть бути створені умови для ефективної організації алгоритмічної лінії. До таких розділів відносять: «Формули скороченого множення», «Розкладання многочленів на множники», «Одночлени і многочлени», «Лінійна функція», «Системи лінійних рівнянь з двома змінними», «Ступінь з раціональним показником», «Квадратні рівняння й нерівності», «Похідна функції та її застосування», «Площа криволінійної трапеції».

Приклади карток-консультантів до окремих тем навчальної програми пропонуються далі.

Учні знайомляться з планом розв’язання задач під час уроку-лекції, подальше їх відпрацювання виконується на уроках-практикумах у різних формах (фронтальній, груповій, індивідуальній).

Система таких опорних карток-консультантів містить основні відомості з теорії, ілюстрацію застосування плану до розв’язування задач, завдання для самостійної роботи.

Така робота дозволяє автоматизувати навчальний процес на етапі формування навичок при розв’язуванні типових задач і створює широкі можливості для активної диференційованої самостійної роботи учнів, а також навчає працювати з математичним текстом.

Приклади карток-консультантів


Категорія: математика | Додав: Nicolaj
Переглядів: 35 | Завантажень: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017