П`ятниця, 24.11.2017, 22:26
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Законодавство

Зміни до Закону України «Про освіту»
[ Викачати з сервера (44.5Kb) ] 19.09.2017, 12:50

 

ЗАКОН УКРАЇНИ

Про внесення змін до Закону України «Про освіту» щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг
(Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 30, ст.322)

Верховна Рада України постановляє:

1. Внести до Закону України «Про освіту» (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., № 21, ст. 84 із наступними змінами) такі зміни:

1) у частині першій статті 3:

— в абзаці першому слова «на безкоштовну освіту в усіх державних навчальних закладах» замінити словами «на освіту в усіх навчальних закладах, у тому числі на безоплатну освіту в державних і комунальних навчальних закладах», а слова «місця проживання та інших обставин» — словами «особливих освітніх потреб, місця проживання та інших ознак»;

— абзац четвертий після слова «заочною» доповнити словами «дистанційною, індивідуальною»;

— доповнити абзацом п’ятим такого змісту:

«створенням належних умов для здобуття освіти особами з особливими освітніми потребами з урахуванням їхніх індивідуальних потреб в умовах інклюзивного навчання»;

2) абзац другий статті 6 доповнити словами «у тому числі доступність для осіб з особливими освітніми потребами освітніх послуг, зокрема інклюзивного навчання, за місцем проживання»;

3) статтю 7 доповнити частиною другою такого змісту:

«Особам з особливими освітніми потребами забезпечується право на навчання за допомогою найбільш доступних для таких осіб мови, методів і способів спілкування, зокрема навчання жестовою мовою, шрифтом Брайля»;

4) частину першу статті 14 доповнити абзацами дванадцятим і тринадцятим такого змісту:

«забезпечують доступ осіб з особливими освітніми потребами до державних і комунальних навчальних закладів шляхом створення безперешкодного середовища відповідно до законодавства за рахунок коштів відповідних місцевих бюджетів;

забезпечують підвезення учнів, вихованців з особливими освітніми потребами до місця навчання і додому, у тому числі шкільними автобусами, пристосованими для перевезення дітей, які пересуваються на кріслах колісних»;

5) доповнити статтею 23-1 такого змісту:

«Стаття 23-1. Забезпечення реалізації права на освіту осіб з особливими освітніми потребами

1. Особа з особливими освітніми потребами — це особа, яка потребує додаткової постійної чи тимчасової підтримки в освітньому процесі з метою забезпечення права на освіту, сприяння розвитку особистості, поліпшення стану здоров’я та якості життя, підвищення рівня участі у житті громади.

2. Інклюзивне навчання — це система освітніх послуг, що забезпечує реалізацію права на освіту осіб з особливими освітніми потребами, а також їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство. Психолого-педагогічна, корекційно-розвиткова та інша допомога особам з особливими освітніми потребами в системі освіти надається у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, з урахуванням їхніх потреб, визначених в індивідуальній програмі розвитку особи з особливими освітніми потребами.

3. Індивідуальна програма розвитку особи з особливими освітніми потребами — це документ, що забезпечує індивідуалізацію навчання особи з особливими освітніми потребами, визначає перелік необхідних психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових та інших послуг і засобів для розвитку дитини, який розробляється групою фахівців з обов’язковим залученням батьків чи інших законних представників дитини»;

6) частину сьому статті 36 викласти в такій редакції:

«7. Для здобуття загальної середньої освіти створюються вечірні (змінні) школи, інклюзивні та/або спеціальні класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами, а також класи, групи з очною, заочною, дистанційною формами навчання при загальноосвітніх школах.

Загальноосвітні навчальні заклади на підставі письмового звернення особи з особливими освітніми потребами, її батьків чи законних представників створюють інклюзивні та/або спеціальні класи для навчання осіб з особливими освітніми потребами»;

7) статтю 40 доповнити частиною четвертою такого змісту:

«4. Професійна підготовка або перепідготовка осіб з особливими освітніми потребами у професійно-технічних навчальних закладах здійснюється за рахунок бюджетних коштів у межах обсягу державного замовлення з урахуванням медичних показань і протипоказань для подальшої трудової діяльності таких осіб. Вибір форм і методів професійної підготовки проводиться згідно з висновками спеціалістів медико-соціальної експертної комісії або лікарсько-консультативної комісії лікувально-профілактичних закладів»;

8) у частині третій статті 42:

— абзац перший після слова «заочна» доповнити словом «дистанційна»;

— в абзаці другому слово «умови» замінити словами «рівні умови»;

9) частину другу статті 48 після слова «заочною» доповнити словом «дистанційною»;

10) у статтю 61 включити частину третю такого змісту:

«3. Фінансування у визначеному Кабінетом Міністрів України порядку додаткових корекційно-розвиткових занять (послуг) та придбання спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку, визначених індивідуальною програмою розвитку особи з особливими освітніми потребами, здійснюється за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, коштів місцевих бюджетів, інших джерел, не заборонених законодавством».

2. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

 

Президент України
П. ПОРОШЕНКО

м. Київ
23 травня 2017 року
№ 2053-VIIII


Категорія: Законодавство | Додав: Nicolaj
Переглядів: 45 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017