П`ятниця, 26.05.2017, 03:36
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 13
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Комунікативно–діяльнісний підхід до вивчення рідної мови на основі вчительської психодіагностики.
Мої статті | Переглядів: 4797 | Додав: Nicolaj | Дата: 07.04.2011 | Коментарі (1)

На застосування тестів з альтернативним вибором відповідей існують різні погляди. Небезпідставно вважається, що цей тип завдання вимагає від учнів впізнавання того матеріалу, який вони вивчили. Не завжди можна встановити розуміння закономірних зв’язків і зовсім неможливо визначити позицію того, хто тестується.
Мої статті | Переглядів: 2685 | Додав: Nicolaj | Дата: 28.03.2011 | Коментарі (1)

Особистісно-орієнтоване навчання математики на основі результатів психодіагностики (з досвіду роботи вчителя математики Пасько Г. М.). В описі досвіду роботи показано, яким чином учитель забезпечує виконання державних освітніх стандартів з математики, вчить учнів з різним розвитком пізнавальних здібностей максимуму того, на що кожен з них здатен. Дана робота може бути використана вчителями математики 5-11 класів загальноосвітніх шкіл.
Мої статті | Переглядів: 3425 | Додав: Nicolaj | Дата: 20.03.2011 | Коментарі (2)

... вони завжди несподівані й тому їх не любить учитель. Він так і каже: «Боюся цих жахливих ситуацій...», «З дітьми складно впоратися..», «Урок зривається». Інцидентом уроку стає все те, що перебуває за межами логічного розгортання мисленнєвої роботи. Зазвичай це відбувається несподівано і «підриває» плавний перебіг уроку...

Мої статті | Переглядів: 1842 | Додав: Nicolaj | Дата: 01.03.2011 | Коментарі (2)

... Головний зміст діяльності вчителя полягає в тому, щоб створити кожному вихованцеві ситуацію успіху. Тут важливо розділити поняття: «успіх» і «ситуація успіху»...
Мої статті | Переглядів: 4410 | Додав: Nicolaj | Дата: 01.03.2011 | Коментарі (1)

Сучасні методики викладання навчальних дисциплін у загальноосвітній школі велику увагу приділяють шляхам активізації процесу навчальної діяльності. Велика роль у цьому процесі відводиться іграм та ігровим елементам.
Мої статті | Переглядів: 3176 | Додав: Nicolaj | Дата: 26.02.2011 | Коментарі (1)

У роботі розкрито питання використання пам’яток-схем при вивченні історії. Матеріали даної статті можуть бути використані як безпосередньо на уроці у вигляді роздаткового матеріалу, так і для самостійної домашньої роботи учнів. Досвід показує, що багато пам'яток представляють для учнів і вчителів чималу практичну цінність..

Мої статті | Переглядів: 5460 | Додав: Nicolaj | Дата: 23.02.2011 | Коментарі (1)

Організація комп’ютерного навчання та контролю знань тренує загальні навички роботи з комп’ютерною технікою, сприяє подоланню психологічного дискомфорту та уникненню можливих міжособистісних бар’єрів. У даній статті розглядаються матеріали з практичного досвіду реалізації цієї дидактичної цілі в освітньому процесі.

Мої статті | Переглядів: 2436 | Додав: Nicolaj | Дата: 20.02.2011 | Коментарі (1)

Врахування типу темпераменту школяра під час навчально-виховного процесу (на допомогу класним керівникам та вчителям-предметникам). Розглядаються характерні представники основних типів темпераменту в підлітковому віці, особливості здійснення диференційованого та індивідуального підходів, корекційні дії вчителя на уроці.



Мої статті | Переглядів: 4560 | Додав: Nicolaj | Дата: 16.02.2011 | Коментарі (2)

У роботі узагальнено досвід роботи адміністрації школи щодо організації правовиховної роботи на основі впровадження в практику нових підходів, спрямованих на створення системи виховання на основі гуманізації життя школи.
Працюючи над проблемою «Застосування особистісно орієнтованих педагогічних технологій на основі вчительської психодіагностики», педагогічний колектив школи проводить виховну роботу з учнями на основі проектування розвитку особистості.
Може бути використана адміністраціями шкіл та вчителями, які прагнуть здійснювати на уроках та в позанавчальний час розвивальний підхід до учнів із метою їх особистісного розвитку, формування активної громадської позиції.
Мої статті | Переглядів: 4481 | Додав: Nicolaj | Дата: 21.01.2011 | Коментарі (1)

1-10 11-13
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017