Четвер, 30.03.2017, 16:36
Вітаю Вас Гість | RSS

Кунцівська школа    
ВІРТУАЛЬНИЙ МЕТОДИЧНИЙ КАБІНЕТ

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

З досвіду правовиховної роботи

Одним із головних завдань загальноосвітньої школи у відповідності до Концепції загальної середньої освіти (12-річна школа) є виховання школяра як людини моральної, відповідальної, людини культури з розвиненим естетичним і естетичним ставленням до навколишнього життя і самої себе, формування в школярів ціннісних орієнтацій.

Усвідомлюючи важливість радикальних змін в усіх сферах життя незалежної України, її національного відродження, педагогічний колектив Кунцівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів упроваджує в практику виховної роботи нові підходи, спрямовані на створення системи виховання на основі гуманізації життя школи.

Працюючи над проблемою «Застосування особистісно орієнтованого педагогічних технологій на основі вчительської психодіагностики», педагогічний колектив школи проводить виховну роботу з учнями на основі проектування розвитку особистості.

Кожен учитель постійно вивчає психологічні, індивідуальні особливості учнів, їх здібності, нахили (Додаток 1). Класні керівники на початку навчального року узагальнюють одержану інформацію про кожного учня в щоденнику класного керівника, який має наступні розділи:

1. Діагностика ______ класу за соціальним станом
2. Характер особистості й громадянська сутність учнів ____ класу
3. Індивідуально-типові особливості учнів ____ класу
4. Стан і розвиток окремих психічних функцій учнів ____ класу
5. Характеристика рівня здоров’я і фізичного розвитку учнів ____ класу
6. Фізико-медичні особливості учнів ____ класу
7. Зайнятість учнів ______ класу у позаучбовий час
8. Система виявлення важковиховуваності учнів
9. Діагностика сімейного мікроклімату
10. Міжособистісні стосунки в класному колективі
11. План виховної роботи на ____ семестр
12. План індивідуальної роботи з учнями ___ класу
13. Психологічна картка-профіль ___ класу у __ семестрі

В основу системного підходу до здійснення виховного процесу в школі, зокрема, правовиховної роботи, покладено диференційований підхід, врахування вікових особливостей дітей.

Це – створення, в першу чергу, сприятливої психолого-педагогічної атмосфери, проведення ранньої діагностики і педагогічної корекції відхилень у поведінці, всебічне вивчення індивідуальних особливостей учнів, виявлення дітей з відхиленнями в розвитку й поведінці. Увагу заслуговує робота класних керівників Пасько Г.М., Колодочки Ю.Я., які проводять діагностику, визначають сім’ї, в яких вихованню дітей не приділяється належна увага, знайомляться із сімейними умовами, визначають яка допомога потрібна батькам у вихованні дитини.

У старших класах робота спрямовується на пізнавально-інтелектуальну діяльність учнів.

У школі склалася своєрідна система профілактики відхилень у поведінці:

Прочитати всю статтю у форматі .doc можна завантаживши:

З досвіду правовиховної роботи, частина 1

З досвіду правовиховної роботи, частина 2

З досвіду правовиховної роботи, частина 3

Категорія: Мої статті | Додав: Nicolaj (21.01.2011)
Переглядів: 4445 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Реклама

Copyright Кунцівська ЗОШ I-III ступенів © 2017